Výrobci / značky
Kategorie      
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Doprava a platba

Úvod Doprava a platba

Doprava:


Nejvýhodnější doručení na adresu v ČR:

Zboží necháme doručit na Vámi zvolenou adresu kamkoliv po ČR. Při objednání zboží do 5000 Kč s DPH je cena přepravy 140 Kč s DPH. Při objednání zboží nad 5000 Kč s DPH je dopravné zdarma.
(Tuto službu mohou využívat pouze zákazníci z ČR)


Zásilkovna ČR:
Zboží necháme doručit na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovna.cz kamkoliv po ČR. Cena přepravy je 110 Kč s DPH. Při objednání zboží nad 5000 Kč s DPH je dopravné zdarma.


Zásilkovna SK:
Zboží necháme doručit na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovna.sk kamkoliv po SK. Cena přepravy je 140 Kč s DPH. Při objednání zboží nad 5000 Kč s DPH je dopravné zdarma. (Platba pro SK možná pouze na dobírku)

 


Platební podmínky:


Platba na dobírku ČR:


Cena doběrečného je 35 Kč s DPH. V České republice lze provést platbu na dobírku pouze do 800 Kč s DPH (včetně dopravného a doběrečného).


Platba na dobírku SR:
Cena doběrečného je 35 Kč s DPH.


Platba převodem:
Platba převodem je možná pouze v rámci České republiky a je zdarma.


Vyčkejte prosím na e-mail s platebními údaji. Děje se tak ve chvíli, kdy je ověřena dostupnost zboží i na ostatních skladech.

Po obdržení tohoto e-mailu čekáme na platbu maximálně do 5 pracovních dnů. Pokud není do této doby částka na našem účtu je objednávka automaticky stornována!


POZNÁMKA: Berte na vědomí, že převod částky může u některých bank trvat až 48 hodin.


UPOZORŇUJEME, že kupující je povinen zkontrolovat při převzetí neporušenost obalů zboží a zásilky samotné. V případě zjištění porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, anebo o poškození zásilky, je kupující povinen tuto skutečnost oznámit okamžitě přepravci, a buďto s přepravcem sepsat reklamační protokol, anebo odmítnout převzít zásilku z důvodu poškození zásilky. V případě, že kupující tuto povinnost nesplní, nenese prodávající odpovědnost za vady zboží vzniklé v průběhu přepravy.

Copyright 2016 - 2025 © elektronik-shop.cz